Pin up girl - podróżniczka

Dziewczęta pin up nie były tylko uśmiechniętymi laleczkami. Choć ich zadaniem było wywołanie uśmiechu na twarzy osób je oglądających, w domowym zaciszu starały się zgłębiać wiedzę o otaczającym je świecie. Wyobrażały sobie egzotyczne podróże w nieznane kraje i na pewno z uwagą studiowały mapy. Dość popularne przedstawienia pin up girl z książką, globusem, czy w klasie przed tablicą skłoniło mnie do zaaranżowania podobnej stylizacji. Zdjęcia zrobione przez nieocenionego Estreh Rosenblat, który swoimi pomysłami doprowadził do powstania tak cudownych zdjęć.








To tylko jedna w kilku odsłon w stylu pin up jaką dla Was zaplanowałam ;-)

11 komentarzy:

  1. O rety... jestem pod wrażeniem. Z niecierpliwością czekam na każdy kolejny Twój post ze zdjęciami.
    I marzę teraz o takich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Genialne! Optymistyczne, słodkie, i sexy. Idealne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! Rewelacyjna stylizacja, rewelacyjny post - nylonami podbijesz nie jedno serducho;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna scenografia i stylizacja. Gratuluję tobie i fotografowi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, szczególnie te w okularkach! Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi się podoba! sweet & fresh, powiedziałabym... - tez z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje na pewno (podbijesz) :)
    Śliczne stopy i boskie nylony!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia absolutnie genialne i niesamowicie kobiece

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowymaja 16, 2011

    Kochana, powiedz, skąd masz takie oprawki? Jestem okularnicą (stety - niestety) i do roku szukam naprawdę ładnych oprawek Pin up, a te na zdjęciach są świetne. Będę wdzięczna za jakąś podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 16, 2011

    Kochana, zdradź mi, proszę, skąd masz takie cudne oprawki. Jestem okularnicą (stety- niestety)i od roku szukam ładnych oprawek w stylu pin up, a Twoje są piękne. Będę wdzięczna za podpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń