Impreza w klimatach rockabilly 22.01.2011

Od dzisiaj na blogu będą pojawiały się zapowiedzi imprez na terenie Warszawy w klimatach piu up/rockabilly, o jakich uda mi się zdobyć informacje. Pierwsza już w najbliższą sobotę!! Mam nadzieje, że przy jednej z takich okazji uda nam się zorganizować spotkanie w szerszym gronie :-).

Wszystkie szczegóły poniżej:



INFO:

22 stycznia 2011
Koncert: Mike Gowin & Million In Cash Band
+ Arek Osenkowski (saksofon)
www.myspace.com/mikegowinband

After: DJ Mauy (rock’n’roll, rockabilly, neoswing, boogie)
Start: 20:00

Wjazd: 15 zł (gig) / 5 zł (after)

400 koncertów zagranych przez ostatnie dwa lata, rezydenci warszawskiego Hard Rock Cafe, nr 1 na liscie ReverbNation – Mike Gowin & Million In Cash Band – grupa, które prezentuje klasyczne brzmienie z okresu narodzin rock'n'rolla – rockabilly. Odnoszą się do najlepszych wzorców Sun Records oraz brzmienia Tennessee i przenoszą słuchaczy do czasów, kiedy na listach przebojów triumfowali Buddy Holly, Carl Perkins, Johnny Cash czy Elvis Presley.

Read more: www.myspace.com/mikegowinband

Klub Mechanik
Narbutta 87
Warszawa, Poland

MAPKA DOJAZDU
maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geoco...

Informacja dzięki: Jarosław Dudek

5 komentarzy:

  1. Fajnie :) Ciekawe.
    Impreza w stylu pin-up & rockabilly była też 15 stycznia, organizowana przez sklep Luka Bandita.. (info podali na swoim profilu na facebooku).. no ale ja akurat inne plany miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś miała jakieś informacje o innych imprezach to przesyłaj do mnie albo zamieszczaj na swoim profilu. Będzie więcej okazji do wspaniałych, imprezowych stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę udanej imprezy !
    PS. Niestety musisz jeszcze uaktualnić adres mojego bloga na "Moja lista blogów". Sorki za kłopot.

    OdpowiedzUsuń
  4. do Anja: owszem impreza byla, ale organizowana przez klub regeneracja a wykonana i zagrana przez Mauyego, jak wiele innych ktore robi od lat w warszawie. polecam sledzic jego strone na facebooku :)
    http://www.facebook.com/pages/DJ-Mauy/145536732169390?ref=ts

    pozdrawiam!
    Aga (Schiz)

    OdpowiedzUsuń