Pin up girl by Piotr Gawron

Już od jakiegoś czasu planowałam zamieścić zdjęcia w wydaniu pin up. Guru przedstawiania kobiet w takim stylu jest dla mnie Gil Elvgren i to z jego plakatów starałam sę czerpać inspiracje. Zawsze uśmiechnięte pin up girls miały za zadanie rozjaśniać swym spojrzeniem ciężki los walczących żołnierzy. Jednym z moich ulubionych filmów z pin up'em w tle jest "Most na rzece Kwai" gdzie w obozie jenieckim Japończycy przeglądają kalendarz z "pinezkową" dziewczyną.

Dziś pierwsza część zdjęć zrobiona przez wspaniałego fotografa Piotra Gawrona z szufladyfotografii.pl. Intensywne kilka godzin przed obiektywem dały niesamowity efekt. Z resztą sami oceńcie.





Bluzka - z młodzieńczych lat mojej Mamy, spodnie - H&M, buty - Gold but by Martini

Fryzura i stylizacaj by Pin up Candy.

14 komentarzy:

  1. Świetna sesja. Super stylizacja - ubranie, fryzura, makijaż - fajnie to wszystko zgrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesjaa rewelacja!:D
    ułożenie nóg mnie powala.. wow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna figura! W 100% wpisałąś się w tendencję pin up:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ty masz długie nogi! Ostatnie zdjęcie mnie oszołomiło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, moim faworytem jest przedostatnie zdjęcie, boskie jeansy.

    OdpowiedzUsuń
  6. super :)
    tyle szarmancji w takiej niewielkiej panience :))
    Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Spodziewajcie się więcej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj, jakie świetne zdjęcia, zwłaszcza to ostatnie :)
    Widać, że pin up to Twój żywioł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czy ja znam te buty? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście kochana, są nawet podpisane :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I adore this!!! Oh my goodness, I hope you wear these clothes even when not in a photoshoot!

    xoxo
    Rodellee
    www.adorevintage.com

    OdpowiedzUsuń