"Have a Coke" Sergiusza Sz.

Dziś zapowiedź zdjęć w wykonaniu Sergiusza S. vel Esther Rosenblat. Pierwsze, ala reklama Coca-Coli. Sergiusz, prawdziwy planer i perfekcjonista, okazał się świetnym kompanem do robienia zdjęć. Kompletnie niespodziewany luz w atelier oraz wspólna iskra zaowocowały takim cudem:

spódnica - Zara, koszula - Martini, bandamka - od Koreańczyków :-)
Zwróćcie uwagę na manicure "half moon". Makijaż wykonany został przez Wygodną Annę, która wymyśliła, jak stworzyć na moim oku idealną kreskę. Dziękuję.

Więcej zdjęć wkrótce, sama jestem ciekawa efektów. Zdjęcie bierze udział w konkursie organizowanym przez Waniliannę.

12 komentarzy:

  1. Aaaaaa!!! Świetne zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się rewelacyjnie - pierwsze zdjęcie super, tylko czekać aż pojawią się kolejne, a czarne kreska wygląda niesamowicie, chętnie podejrzałabym ją w zbliżeniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż...ładne zdjęcie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak 'zwykle' genialnie :)
    Rafaello :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, aż mi się pić zachciało;)
    Czekam na resztę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim! Trzymajcie kciuki za mój udział w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne jest to zdjęcie, podobnie, jak inne biorące udział w konkursie! Jesteś moją faworytką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo :-) Za to Ty jesteś moją!!! Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń