Pin up girl by Piotr Gawron część II

Dziś prezentuję drugą cześć zdjęć autorstwa Piotra Gawrona. Tak jak pisałam w poprzednim poście, wynik sesji był wyjątkowo udany :-) Piotr, dziękuje raz jeszcze.

Jak większość z nas wie pin up girl nie była zawsze grzeczną dziewczyną. Dla uciechy żołnierzy należało czasami odsłonić to i owo. W końcu czego się nie robi dla żołnierzy... nawet tych byłych :-).

Mam nadzieję, że zdjęcia nastroją wszystkich pozytywnie na cały nowy tydzień.




3b2616fdeb7e14ec637fb5984ee28085

10 komentarzy:

  1. Cóż za nogi! :D A te pończochy! Styl, klasa i sam seks ;) Niejeden żołnierz by nie mógł spać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu rewelacja. Świetne zdjęcia, rewelacyjne pozy! Wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. cóż tu dużo pisać, jak i tak wszystko jasne;-)...sesja faktycznie udana:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie! Ja też pin-up'owo ostatnio, ale niestety nie na tak pięknych zdjęciach;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia, świetnie wyglądasz. Ostra z ciebie dziewczyna.
    Ostatnie zdjęcie mnie oszołomiło. Mam nadzieję, że je zgłosisz na konkurs do Wanilianny. Murowana wygrana:)
    A co do wspólnych występów, to kto wie, co się jeszcze może zdarzyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie na konkurs wysłane, wydaje mi się, że konkurencja będzie silna :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że gdyby armia kojarzyła się z takim pięknym pin-upem, to liczba chętncyh zwiększyłaby się gwałtownie :)

    piękne zdjęcia!
    nr 1 - piękny dekolt i to, co anglosasi nazywają nieprzetłumaczalnym "cleavage"
    nr 2 - pięknie wyeksponowane biodra :)
    nr 3 i 4 zachwyt & beyond :)))

    no a chyba najfajniejsze zdjęcie z tej serii i tak jest na maxmodels :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ w Tobie jest sexappealu dużo .Świetne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń