Burleska w Kielcach - fotorelacja


Czy wiecie co sprawia kobietom największą przyjemność? To, że pamięta się o ich święcie! Wieczór przed Dniem Kobiet spędziłam występując w niezwykle sympatycznym klubie Euforia w Kielcach. Podczas tanecznych szleństw miałam okazję zaprezentować jeden z moich najmowszych występów, czyli taniec w kieliszku. Bardzo dziękuję kieleckiej publiczności za gorące przyjęcie! 

Ze swojej strony mogę napisać, że pozowanie do zdjęć po pokazach jest jednym z przyjeniejszych "obowiązków" performerki! 
Komplementy jakie usłyszałam od pań bioracych udział w imprezie, były wspaniałym zwieńczeniem wieczoru. Jednym słowej moja druga wizyta w Kielcach była czystą przyjemnością.
Co ciekawe rano, w  recepcji hotelu, czekał na mnie bardzo miły list od jednego z fanów, któremu serdecznie dziękuję.














moje stópki w wodzie!






1 komentarz:

  1. Jak na Candy przystało, zawsze kobieca i sexy:) Jesteś Polską Ditą von Teese :)

    OdpowiedzUsuń