Bielizna retro




Uwielbiam bieliznę retro. Najbardziej charakterystycznymi elementami dawnej desous są bulet bra i pas do pończoch. Nie wspomnę o pończochach nylonowych... Nie jest łatwo kupić dobry komplet, natomiast mi udało się wypróbować zestaw prosto z USA.
W mojej szafie znalazła się bielizna ze wzierzęcym wzorem (chyba jestem monotematyczna) z różowymi wstawkami. Pas jest wyjatkowo stabilny, ma bardzo mocne żabki i szerokie gumki. Stanik, ze szpiczastymi miseczkami, jest z bardzo belikatnej tkaniny, ale pięknie utrzymuje biust. Sami zobaczcie...
Zdjęcia robił mój przyjaciel z Wielkiej Brytanii Monochrome Set. Specjalizuje się w delikatnie fetyszowych zdjęciach, głównie z pończochami nylonowymi. W swoim portfolio posiada on zdjęcia z Emily Marylin.





9 komentarzy:

  1. Świetny komplet! To prawda nie jest łatwo kupić dobrej jakości bieliznę retro, szczególnie dobry pas. Większość oferowanych w sklepach to raczej "zabawki" ładnie wyglądające, ale nie nadające się do normalnego noszenia. Zdradzisz tajemnicę gdzie kupiłaś ten komplet?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to komplet Secrets in Laces, kupiłam wysyłkowo.

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie jest najbardzie pin-up`owe :D
    Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska bielizna i piękne nylony!
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz przeeeesmacznie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest najlepsze, sklep z bielizna pończochy rajstopy bardzo tanio i szybko
    sklep bielizna pończochy rajstopy komplety
    sklep bielizna pończochy rajstopy komplety
    Polecamy !!!

    OdpowiedzUsuń