Wyróżnienie/Nomination

Bardzo dziękuję Frezji, z bloga Jestem Retro, za przyznanie wyróżnienia. Nie ukrywam, że czytając opis przy moim blogu, mówiący o wyczuciu stylu oraz przeciwstawianiu się modzie "ulicy", zrobiło mi się niezmiernie miło.

I would like to thank Frezja for a nomination. I was flattered reading that on my blog you can find a sense of style and a resistance against the "street" fashion.




Zasady: napisać 7 przypadkowych rzeczy o sobie i nominować 15 blogów (aż 15...)
Rules: write 7 random facts about yourselve, nominate 15 blogs.

Przypadkowe fakty:
1. Nigdy nie miałam złamanej kończyny :-)
2. Lubię oglądać gale bokserskie i sztuk walki (MMA).
3. Mam obsesję na punkcie mycia rąk.
4. Nie lubię mocnej herbaty.
5. Moją ulubioną zupą jest ogórkowa.
6. Jedną z rzeczy, o których myślę najczęściej jest jedzenie!
7. Kiedyś mieszkałam we Włoszech.


Random facts about me:
1. I have never had a broken limb.
2. I like watching boxing and MMA events.
3. I have an obsession with washing hands.
4. I don't like strong tea.
5. My favorite soup is one made from sour cucumbers.
6. I constantly think about food.
7. I was living in Italy.



Moje nominacje/My nominations:
1. Lady in Black
2. Wanilianna
3. Carrie
4. Retro Story
5. Retro Styl
6. Pani Kokardka
7. Rockagirl
8. Szarmant
9. Mr. Vintage
10. Vintage Girl
11. Zachcianki Panny Anki

2 komentarze: