Dlaczego lubię listopad?

Listopad to mój ulubiony miesiąc w roku! Nie trudno się domyślić dlaczego. Ilość prezentów w miesiącu urodzinowo/imieninowym jest na prawdę imponująca. Nie pochwaliłam się jeszcze rzeczami, jakie ostatnio do mnie trafiły.

Do mojej kolekcji kuchennej:



Lady in Black, nie wiem skąd wiedziałaś, że takiej potrzebuję :-)

Dostałam też piekną talię kat z moimi zdjęciami. Już mam pomysł na sesję zdjęciową. Prezent od osób kreatywnych z wMediaWzięci.





Co kobiety lubią najbardziej? Biżuterię!


Na jesienną słotę, automatyczna parasolka

foto: Przemek Borys


W kolejnym poście druga porcja prezentów, będzie bardzo oryginalnie!

8 komentarzy:

  1. świetne prezenty :) zwłaszcza talia kart jest fajnym gadżetem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne karty, będzie ostry pokerek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karty do gry...
    już sobie wyobrażam, co musi byc na joker'ze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Listopad w tym roku dla mnie też jest wyjątkowo pozytywny, wspaniały i w ogóle! Kasiu - zazdraszczam Ci tych wszystkich prezentów! Jesteś warta najlepszych rzeczy na tym świecie;-)! Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Karty są wspaniałe - to naprawdę kreatywny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycony talią kart ;) Świetne!

    OdpowiedzUsuń