Pin Up Candy na premierze płyty Radia Kolor



W ostatni czwartek wzięłam udział w premierze płyty Radia Kolor. Jak przystało na burleskową performerkę chciałam swoim strojem nawiązać do moje profesji. Na czerwonym dywanie pojawiłam się w gorsecie frakowym zaprojektowanym dla mnie przez sklep Absynt. Czerń i czerwień to jedne z moich ulubionych kolorów. Na fan pagu porównaliście mnie do Czarnej Inez - królowej seksu i łez! Nie będę ukrywać, że idealnie pasuje to do moje burleskowej postaci.

Wyjątkowość stroju podkreślił pierwszy w Polsce fascynator wykonany na drukarce 3D. Ta ozdoba głowy to wynik mojej współpracy z Joanną Sikorską. Mam nadzieję, że zobaczycie na mnie jeszcze nie jedno jej dzieło :-)

Na portalach pojawiły się również recenzje mojego pokazu z tej nocy:
PrzeAmbitni:
Zjawiskowy pokaz Pin Up Candy – najjaśniej świecącej gwiazdy na polskiej scenie burleski, która jako pierwsza Polka prezentowała burleskę na pokazach w Paryżu, Wiedniu i Berlinie. Na imprezie wykonała niesamowity pokaz burleski w gigantycznym kieliszku szampana. Swoim show, oczarowała przybyłych gości, podobnie jak niegdyś jurorów programu „Mam Talent”.

Radio Kolor:
Przed północą porywające show zapewniła uczestniczka programu "Mam Talent", królowa polskiej burleski - Pin Up Candy.


Fascynator wydrukowany na drukarce 3D - Joanna Sikorska design

Jimmy Bottle - pierwszy performer boyleski w Polsce, Pin Up Candy, Linda Wawrzyńczak, Joanna Sikorska design








1 komentarz: