Emocje po występie w MT TVN


Poniedziałek, 29 wrześnie 2014. Drugi dzień po emisji odcinka Mam Talent TVN z moim udziałem. Słupki statystyk na moich stronach szaleją, maile z gratulacjami i różnymi propozycjami spływają lawinowo. Budząc się rano zorientowałam się, że nie podsumowałam jeszcze tego co się wydarzyło.
Na samym początku chciałam serdecznie podziękować wszystkim za doping. Cieszę się, że byliście ze mną w sobotni wieczór, że udzieliliście mi ogromnego wsparcia. Każda wiadomość, prywatna czy na portalach, jest dla mnie na wagę złota! Jesteście motorem napędowym moich działań!
Chciałam też podziękować osobom, które towarzyszyły mi podczas nagrania: Magda, Kuba, Jarek - dziękuję! Wszystkim z widowni, za transparent i nagradzanie brawami! 
Jeśli chodzi o mój występ, pokazany w TV, montaż pozbawił go kilku ważnych, z punktu widzenia burleski, figur. Szkoda, ale jeśli będziecie chcieli zobaczyć mnie w pełnym występie, przyjdźcie na jedną z kolejnych imprez z moim udziałem. O nadchodzących wydarzeniach będę informować na fan pagu Pin Up Candy Burlesque Star
Teraz kilka zdjęcia jakie otrzymałam od Was!

"Najbielsze zęby 7 edycji Mam Talent"


To chyba przez moje politologiczne wykształcenie!


Brawo! Gratulujemy i do zobaczenia! 
PS. A głosy zostały oddane 



I jeszcze linki do artykułów, które pojawiły się w sieci przed i po programie:

6 komentarzy:

  1. widziałam i baaaardzo mi się podobało! Jesteś niesamowicie utalentowana i niezwykle seksowna! W dodatku nieznikający z twarzy uśmiech powalał ;)
    Kobiety powinny brać z Ciebie przykład !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ten uśmiech to chyba przez pozytywne myślenie!

      Usuń
  2. Kasiu, choć występ Twój w TV był ładny to wolę oglądać Cię na żywo. Doświadcza się wtedy zdecydowanie więcej emocji. Powodzenia i pozdrawiam. Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie na żywo i w klimatycznym miejscu!

      Usuń
  3. Ja przychylam się do wypowiedzi Kamili/Kawusia nic nie zastąpi twojego uśmiechu na żywo szczególnie kierowanego ze sceny.
    kiss

    OdpowiedzUsuń