Victory Rolls - DIY

Dziś szybki post o jednej z najpiękniejszych fryzu retro: Victory Rolls - idealnej fryzurze na Sylwestra!

1. Potrzebne: termoloki, lakier do włosów, szczotka, wsuwki - dużo wsuwek!




2.Nawiń włosy na termoloki. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, odsyłam do dokładniejszego opisu w jednym z poprzedkich postów: KLIK.




3. Po rozpuszczeniu włosów podziel je na dwa pasma. Włosy z tyłu pozostaw rozpuszczone. Pasmo z prawej strony głowy (od prawej ręki) powinno być większe od drugiego. Złap prawe pasmo włosów, rozczesz i spryskaj lakierem. Zawijaj na "zewnątrz" głowy. Przypnij wsuwkami.




4. Złap lewe pasmo włosów. Rozczesz i spryskaj lakierem. Zawijaj do "wewnątrz" głowy. Przypnij wsuwkami. Pamiętaj, oba pasma zawijamy w ta samą stronę. Utrwal fryzurę lakierem. Włosy z tyłu pozostaw rozpuszczone.

Inna wersja tej fryzury przewiduje zawinięcie obu loków do "wewnątrz" głowy - możesz to wypróbować!



Modelka: Caramel Cat

4 komentarze:

  1. Victory rolls bardzo mi się podobają (choć zrobienie ich sprawia mi problemy nadal), tylko ja boczne pasma zawijam do wewnątrz a pasmo z czubka głowy zawijam w dół w formie "grzywki" pod spód, muszę przetestować tą wersję. Oczywiście bardzo dziękuję za tutorial i wyrażam nieustanny zachwyt urodą modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura wyszła super. Gratuluję i podziwiam piękne włosy modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Modelka trafiła mi się wyborowa... :-)

    OdpowiedzUsuń