Fashion Week + zmiany

Dziś rozpoczął się w Łodzi Fashion Week. Jedno z największych wydarzeń modowych w Polsce. Mam zamiar pojawić się na jednym z najciekawszych wydarzeń czyli na pokazie "Złotej Nitki". Najbardziej interesuje mnie kolekcja „Urban Warriors” Magdaleny Herwich, która inspirowana jest latami 50-tymi.
Koniecznie zobaczcie filmik promujący kolekcję.

Tu mała zapowiedź jednej z moich stylizacji na tę okazję:



Dziś również odbywa się premiera przepięknej blogowej grafiki, którą wykonał dla mnie Kuba Kubson! Mam nadzieję, że to początek owocnej współpracy. Prawda, że śliczna?

Kuba, oprócz genialnego wyczucia graficznej estetyki jest warszawskim kartkokreślaczem i bitosklejaczem. Tu możecie posłuchać mojego ulubionego utworu "O Warszawie", z jego wciąż powiększającej się kolekcji. Niedawno odbyła się premiera jego najnowszej płyty "Igła w stogu PCV".

7 komentarzy:

  1. Nowy wystrój bloga bardzo mi się podoba :)
    A do Łodzi wybierasz się tylko na ten pokaz, czy może zabawisz troszkę dłużej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Te groszki w pudrowym kolorze zapowiadają się znakomicie! Już nie mogę się doczekać! Wielu wrażeń życzę i liczę też na ciekawą recenzję z pokazu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lady in black, powinna być też na wydarzeniach w sobotę. Jeszcze dokładnie nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Fashion Weeku :) Mam nadzieję, że w przyszłym roku się pojawię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kropki, kropki - uuwielbiam kropki! :)


    miłego dnia,
    C M O K !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na zdjęcia z pokazów. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  7. Winszuję nowej grafiki, piękna jest:)

    OdpowiedzUsuń