Ruby Shoo - buty retro

 
Ostatnią, poznaną przeze mnie marką butów dla miłośniczek retro jest brytyjska Ruby Shoo. Autorką projektów jest Samantha Lines, która zakochała się w butach jeszcze zanim nauczyła się chodzić. Marka istnieje od 2010 roku i jest idealnym połączeniem współczesnego designu z nutką vintage.

 
 
Moją parę nabyłam w przepięknym sklepie w Antwerpii, Maissone Retro, ale okazało się, że Ruby Shoo są również dostępne w zaprzyjaźnionym sklepie Malinowe Obcasy!
 
 
 
Jeśli chodzi o moje wrażenie dotyczące butów, są diabelnie wygodne, może powinnam napisać, anielsko wygodne! Po ich założeniu miałam wrażenie, że moją stopę otula mięciutka gąbka, świetnie trzymają się na nodze i co ważne, wiele fasonów posiada paseczki, których jestem fanką.
 
Uwaga, do butów można dokupić eleganckie torebki z tych samych materiałów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz