Wiosna w stonowanych kolorach

Co powiecie o łączeniu delikatnych tkanin z cięższymi elementami stroju? Myślę, że to świetny pomysł, szczególnie na początek wiosny. Lekkość zapowiada nadchodzącą dobrą pogodę, a cieplejsze rzeczy nie pozwalają na przeziębienie.

Dzięki sklepowi Lady Pin Up miałam okazję na takie właśnie połączenie. Zielony sweterek oraz torebka to zdobycze z sh, spódnica została wykonana specjalnie dla mnie przez Lady Pin Up. Nie planowałam wcześniej takiego połączenia, ale kolory nie pozwoliły mi na większe eksperymenty. Cały zestaw utrzymałam w delikatnych beżach, czerni i zieleni. Oczywiście nie obyło się bez pończoch...

Kolejne zestawienia powinny być bardziej kolorowe, choć nie ukrywa, że planuję też coś całkowicie ecru!

zdjęcia: Łukasz Walas Photography
 Katalog Blogów Blooger

16 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten zestaw. Spódnica jest bajeczna, a okulary dodają kociego charakteru. Wyglądasz bardzo zalotnie, jakbyś była żywcem przeniesiona z lat 60-tych do współczesności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreacja świetnie dopasowana, bardzo ładnie wygląda! :D mogę zapytać, gdzie robiłaś zdjęcia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to jeden z oddziałów Muzeum Historycznego w Warszawie.

      Usuń
  3. Jaką długość ma ta spódnica? Z jakiego jest materiału? Czy masz pod nią halkę? Planuję zamówić podobną na Lady Pin Up, ale nie mogę się zdecydować na kolor i materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica ma ok. 50 cm, nie jestem w stanie nazwać materiału. Jest lekki i prześwitujący. Pod spodem mam czarna halkę.

      Usuń
  4. Ładny, elegancki i kobiecy strój :)
    Piękne buty!!
    Pończochy jak zwykle boskie - szkoda, że nie udało sie ich złapać od tyłu ;)
    Mam nadzieję, że zmiana kolorów nie będzie dotyczyła pończoch (chyba, że na czekoladowy) - no ew. może być full contrast copper havana heel ;)))
    pozdrawiam, RA

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, ale te okulary Ci nie służą. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja spódnica jest cudowna!
    W ogóle cała stylizacja świetnie zrobiona :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja spódnica jest cudowna!
    W ogóle cała stylizacja bardzo udana :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz jak atrakcyjna nauczycielka z grafik Elvgrena :D Bardzo mi się podoba cały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że na fejsbuku niejaka Malwina Krasnodębska wypowiada się negatywnie na temat "wrinkles"... może ma rację w odniesieniu do takowych (nazywa je "kiełbaskami") na nosicielkach rajstop - najczęściej oznacza to dodatkowe niechlujstwo...
    tylko że w przypadku nylonów oznaczają one właśnie "Achtung! Nylony na nogach tej kobiety"...
    a co mogą oznaczać nylony na nogach kobiety dobrze pokazuje zdjęcie "by Rafał Wójcik" - idealny "ambiente" na bardzo miły wieczór ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog został wyróżniony przeze mnie do zabawy "Liebster" : http://azime-make-up.blogspot.com/2013/04/13-druga-czesc-zdjec-od-farbki-oraz.html
    Czekam na odpowiedzi do pytań ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż, a stylizacja jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 26, 2013

    Super buty, można sie dowiedzieć gdzie kupione?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń