Nadmorskie przedwiośnie

Ostatnich kilka dni miałam okazję spędzić na zamarzniętej polskiej plaży. Chociaż w Jastrzębiej Górze ciężko było wytrzymać nad samym morzem, nie zmieniam zdania o tym, że polskie plaże są najpiękniejszymi na świecie.

W Jastrzebiej Górze musiałam udokumentowac wspaniałe miejsce, jakim jest Dom Whisky. Kamienny budynek kryje w sobie bar z niesamowitynm wyborem tego trunku. Dodam, że nawet poza sezonem otwarty jest dzwadzieścia cztery godziny na dobę...

Przechadzając się po deptakach korzystałam z wygody mufki, którą uważam za najlepsze rozwiązanie dla zmarzluchów. Turban, choć niezbyt ciepły, wzbudzał nie lada sensację ;-). Płaszcz oczywiście od Lady Pin Up.

Polecam noclegi w Willi Jazgór. Ja miałam przyjemnośc nocować w apartamencie "Pożegnanie z Afryką".


I had the opportunity to spend last few days on the Polish frozen beach. Although due to weather it was hard to withstand close to the sea in Jastrzębia Góra, it cannot change my opinion that Polish beaches are the most beautiful in the world.

In Jastrzebia Góra I had to document the wonderful place, which is the House of Whisky. Stone building hides a bar with an amazing choice of drink indeed. I would add that even off-season it's open twenty four hours a day ...

Strolling on the walkways I used muff, which I think is the best solution for chilly persons as myself. Also turban, although not too warm, aroused quite a stir;-). Coat of course by
Lady Pin Up.


I recommend staying in Willa Jazgór. I had an opportunity to sleep in apartment "Out of Africa".








płaszcz -Lady Pin Up
turban - Parfois
mufka - sh
szalik - Promod



2 komentarze:

  1. Oj tak, na zimę nie ma nic lepszego, niż mufka :) Odkąd kupiłam swoją, to rękawiczki mogłyby dla mnie nie istnieć :)
    A w turbanie wyglądasz świetnie, bardzo Ci pasuje!
    I zazdroszczę wypadu nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, dom whisky rządzi :-) a apartament chętnie zobaczę:-)))

    OdpowiedzUsuń