Retro Club - sklep z pasją

Chciałabym gorąco polecić Wam sklep z rzeczami vintage Retro Club. Można w nim znaleźć prawdziwe perełki. Mi udało się kiedyś kupić piękne nylony FF w kolorze jasnego beżu :-). Mam też komplet z jasnego jedwabiu w stylu lat 60-tych, który zostanie wykorzystany do stylizacji na wyścigach konnych. Już nie mogę doczekać się otwarcia sezonu!!!

Ostatnio robiąc tam zakupy zdecydowałam się na piękną sukienkę, która po przymierzeniu okazała się zbyt wąska... Sukienka wróci do sklepu i mam nadzieję, że spodoba się którejś z Was! Poza tym Pani Sylwia, właścicielka, przesłałam mi wspaniały prezent w postaci ozdobnego pasa do pończoch Ann Summers. Pas ma tylko 4 podwiązki, ale są one metalowe, jako ozdoba pojawi się w którejś z nadchodzących sesji :-).


Mam nadzieję, że w Retro Club każda z Was znajdzie coś dla siebie...

2 komentarze:

  1. Świetnie, że znalazłaś taki sklep...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wybierasz się na zdjęcia do Ascot, a kapelusz masz? Żartuję oczywiście, ale zapowiada się ciekawa sesja:)
    Dzięki za komentarz u mnie, zdjęcia robiła Dagmara - link do galerii jest w poście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń