Kobiety pin-up

Dziś chciałabym skoncentrować się na tym dlaczego podoba mi się styl pin up oraz vintage. W dzisiejszej modzie brakuje mi wysmakowanej nutki elegancji i to właśnie dlatego lubię oglądać zdjęcia z magazynów modowych lat 40-tych i 50-tych.

Nie podobają mi się wytatuowane modelki prezentujące dzisiaj stroje w pin-up'owym stylu. Według mnie te dwie rzeczy kompletnie do siebie nie pasują. Za to modelka ze sklepu "What Katie did" jest dla mnie kwintesencją stylu vintage i pin-up. Podoba mi się w obu stylizacjach.


3 komentarze:

  1. tego typu bielizny właśnie najbardziej brakuje w dzisiejszych czasach. Promowany w mediach styl ubierania się woła o pomstę do nieba, ale widać tego właśnie potrzebuje to społeczeństwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym nosić taką na co dzień do pracy... Społeczeństwo to my więc chyba nie jest tak źle, może powolutku uda nam się coś zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem dlaczego wytatuowane modelki mają nie pasować do stylu pin up? Jak dla mnie fajnie się to komponuje i pasuje jak najbardziej. Wytatuowana dziewczyna tez może być elegancka - może coś źle zrozumiałam...każdy ma swój gust.

    Pozdrawiam - wytatuowana dziewczyna lubiąca styl pin up

    OdpowiedzUsuń