zdjęcia |
Wszystkie tancerki kabaretu muszą być identycznego wzrostu, nie mogą się od siebie różnić wielkością piersi czy kształtem sylwetki. Pomimo tak restrykcyjnych wymogów co roku do pracy w Crazy Horse zgłasza się prawie 600 dziewczyn. Obecnie w kabarecie występują dziewczyny z 15 państw, m.in. z Francji, Australii, Nowej Zelandii, Azerbejdżanu, Rosji czy Rumunii. Co sześć miesięcy zespoły z Paryża i Las Vegas zamieniają się miejscami występów. Podczas charakteryzacji do występów w kabarecie zużywa się rocznie 300 czerwonych szminek.
"Swój sposób na życie odnalazłem dzięki nagiej kobiecie, Miss Fortunii" - mawiał Alain - "Rozbierając ją po jednej z gal, zrozumiałe, że to ciało kobiety uczyni mnie bogaczem".
Barnardin w początkowej fazie tworzenia kabaretu pozwała swoim tancerkom być udziałowcami swojego przedsięwzięcia. Dopiero od 2003, już po śmierci Alaina, kabaret stał się własnością rodzinną. Dbając o interesy swoich podopiecznych, 25% pensji każdej z tancerek (bagatela 3.776,00 $ miesięcznie) zostaje wpłacanych na fundusz powierniczy, z którego może ona skorzystać dopiero po zakończeniu kariery w kabarecie.
W latach 50 tych na scenie kabaretu występował m.in. Charles Aznavour. Kolejne dziesięciolecie przyniosło kabaretowi wielką sławę. Stało się tak głownie za sprawą nowatorskiego podejścia do reżyserii spektakli według nowoczesnych zasad pop art.’u i New wave.
W 2001 roku Crazy po raz pierwszy wystąpił w Las Vegas, gdzie została utworzona jego druga siedziba. W październiku 2006 roku na scenie kabaretu pojawia się Dita von Teese.
W Crazy Horse występowały takie sławy jak Pamela Anderson, Carmen Elektra, Aria Cascaval czy Arielle Dombasle. Oprócz damskich występów stałego zespołu na deskach kabaretu goszczą często magicy i iluzjoniści.
W 2007 roku główna scena kabaretu przeszła renowację. Od tego momentu zmienił się też dyrektor artystyczny. Został nim Philippe Decouflé, który reżyserował m.in. Igrzyska Olimpijskie w Albertville w 1992 roku oraz festiwal filmowy w Cannes w 1997 roku.
We wrześniu 2009 roku miała swoją premierę najnowsza choreografia reżyserowana przez Arielle Dombasle i Ali Mahdavi. „Desirs” – pragnienie – to przedstawienie kobiecości i cielesności połączone z finezją erotycznego show.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz