Burleska w Poznaniu - Pin Up Candy w Klubie Opcja

W ostatni piątek, 23 sierpnia, miałam przyjemność skierować swoje burleskowe kroki do klubu Opcja w Poznaniu. Miejsce okazało się niezwykłe pod wieloma względami. Pierwszy, i do tego bardzo zauważalny, to niezwykły neon nad wejściem do klubu, który zachęcał przechodniów do obejrzenia mojego występu. W jednej chwili przeniosłam się do lat trzydziestych, kiedy to takie afisze reklamowały przedstawienia największych gwiazd!

Pomimo wakacyjnego terminu imprezy w klubie Opcja stawiła się rzesza kolorowo wystylizowanych pin-up girls. Nie zabrakło również panów ubranych w klimacie. Publiczność wypełniła kilkupoziomowy klub po brzegi, a ja miałam trudność z przedostaniem się na scenę przed każdym z występów. W tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować panom z ochrony, za utorowanie mi drogi!

Poznań zobaczył moje trzy występy, z czego jeden był pokazem premierowym. Na niewielkiej scenie udało się stworzyć niesamowity klimat. Dzięki połączeniu atmosfery miejsca, zaangażowania publiczności i dobranej części artystycznej, mogę śmiało stwierdzić, że był to jeden z najbardziej magicznych pokazów burleski. 

Dziękuję Wam za tak niepowtarzalny charakter tego wydarzenia. Dziękuję za skandowanie "Candy, Candy" już przy pierwszym pokazie. Za okrzyki "Nie jedz tego!" gdy Śnieżka miała ugryźć jabłko. Za frekwencję, która przerosła oczekiwania organizatorów. Dziękuję pin-up girls zaglądającym do mojej garderoby, domagających się buziaków! Za kwiaty, które dostałam po występie!

Poznań+Opcja+Agata Jakowiak = WNM

Wszystkich zainteresowanych moimi dalszymi burleskowymi planami zapraszam na fan page Pin Up Candy Burlesque Star!


zdjęcia: Jakub Bieniek













Relacje z moich występów znajdziecie również na blogu InRudzienka's mind.

7 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie!!! Wspaniały występ, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity klimat. Candy, jesteś niepowtarzalna :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. łał :o jestem pod wrażeniem, piękne kreacje i piękna Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oby od 23 sierpnia na poznanskich ulicach szeleściło od nylonów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. łoł:D jestem pod wrażeniem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne stroje :) zwłaszcza ten od królewny śnieżki :D

    OdpowiedzUsuń